Op bezoek bij Tom en Evi

8 december 2009 - Beringen, België

We weten nu wat we zeker NIET gaan doen: bungeejumpen!  Tom toonde ons het filmpje waar hij zich in de diepte liet neerstorten in Queenstown, en toen dachten we allebei, nee, toch maar niet :-) Paragliden en een helihike bij Franz Josef daarentegen zien we wel zitten! Nu Miet nog overtuigen van een skydive en 't is alweer helemaal in orde ;-) Na al de verhalen/foto's en filmpjes van Tom en Evi kriebelt het nog meer! Nieuw-Zeeland, here we come! Hun reisblog vind je hier.

1. Sarah:
    10 december 2009
    Is het nu echt al de bedoeling om ons op voorhand jaloers te maken... alleen al die weken dat ge weg zijt is niet genoeg ofwa? :o)

Grapje hé, geniet ervan!!!

bless you
  2. Evi & Tom:
    11 december 2009
    Hoi Koen en Miet,

We wensen jullie een ongelooflijke tijd in Nieuw-Zeeland. We gaan jullie verhalen en foto's met plezier en enige heimwee volgen!

We weten zeker dat jullie van dit prachtige land zullen genieten!

Groeten,

Evi en Tom
  3. Frank:
    13 december 2009
    Ello, gelukzakjes...
    heb nog een valies hier, ergens nog een plaatsje in het vliegtuig?
    Veel fun samen eh, niet teveel rusten, af en toe, maar vooral spectaculaire uitdagingen opzoeken, veel adrenaline kicks, zo te zien in je inleiding zal het er niet aan ontbreken.
    Zie dat de aboriginals je lady niet ontvoeren en voor de rest hoop ik voor jullie een mega, mega vakantie.
    See ya en doe de teachers van Les Mills de groeten van dancer Frank van passage Hasselt.
  4. Steven:
    18 december 2009
    Vandaag een bericht naar Koen gestuurd om een goede reis te wensen. Bleek dat ze door de sneeuw-toestanden nog in Londen vastzaten. Dan maar kerstinkopen gaan doen in Harrod's? :-) Hopelijk ondertussen al meer succes met de aanvang van jullie reis!?!

Koen en Miet, zeker en vast een heel goede reis toegewenst!

Marie, Katrien en Steven.
  5. Eddy & Anita:
    20 december 2009
    Amaai, het is zover. Lang naar uitgekeken.
    Tuurlijk wensen wij U een prachtige reis.....en....
    hopen wij zo af en toe op de hoogte te blijven.
    Wij hadden vandaag ook enkel prachtige vluchten.
    Bij -7°C en goed gezelschap. toch was er plaats voor eentje extra.

Amuseer Jullie.
  6. Elke:
    22 december 2009
    Helaba,

Zo te zien en te lezen is het een prachtige vakantie.
    En da bungeejumpen, ik zou dat toch proberen ;-)

Geniet er nog van
    Elke